Impact maken met behulp van een PR bureau
Je wil je merk uitbouwen, impact maken en laten zien waar je voor staat. Je wil je relatie met je publiek opbouwen en behouden. Of juist thought leadership claimen, een expertpositie verwerven of een nieuw product of nieuwe dienst in de markt zetten. Kortom, je wil graag 'iets' met PR doen. En dan ontstaat het dilemma: doen we de PR zelf? Of laten we het doen?

Meer weten? Neem contact op met Marlin via onderstaand formulier
8 redenen om vandaag nog samen te werken
- Bij Marcommit zijn we objectief en kijken van buiten naar jouw organisatie. We kunnen goed inschatten en adviseren wat nieuwswaarde heeft en wat het potentieel goed doet in de media.
- Onze PR consultants hebben expertise op vlakken als social media, mediarelaties en redactionele stukken.
- Relaties opbouwen kost tijd, Marcommit doet dit al 23 jaar en heeft een groot netwerk aan relevante journalisten, influencers, bloggers en stakeholders. En dit blijven we dag in dag uit doen.
- Een goed verhaal vertellen is een kunst en dat kunnen onze PR consultants als geen ander.
- Door samen te werken met Marcommit verklein je de kans op risico's. Onze professionals komen altijd met een doordachte strategie, een spot on campagne en denken goed na over de boodschap. Het beïnvloeden van de publieke opinie is niet eenvoudig. Door met ons samen te werken is de kans op risico en eventueel reputatieschade zeer klein.
- PR consultants staan altijd klaar voor het beantwoorden van vragen.
- PR bureaus hebben teams met specialisten en beschikken over veel kennis en een groot netwerk die een PR campagne tot een doorslaand succes kunnen maken.
- Originaliteit en proactiviteit worden beloond: een winnende PR strategie vraagt om creativiteit en dat is onmisbaar. Ons team bestaat uit veel creatieven die op een originele manier zorgen voor aandacht voor jouw organisatie
Bespaar geld door het uit te geven
Hoewel het in eerste instantie misschien niet doet vermoeden, bespaart het een hoop geld voor bedrijven om hun PR uit te besteden aan een ervaren bureau. Voor een vast bedrag is een bedrijf er namelijk zeker van dat bepaalde activiteiten doorgang vinden en dat vooraf bepaalde doelstellingen behaald worden. Ook overige zaken, zoals het onderhouden van het netwerk, het maken van plannen en het samenstellen van het perfecte PR-team met de meeste kennis, worden gedaan. Kortom, een enorme tijd- en dus geldbesparing.
Impact maken met Marcommit
Je wil in verbinding staan met stakeholders en bouwen aan sterke relaties. Dat is waar het om draait in PR, marketing en communicatie. Keuzes die je vandaag maakt, bepalen het verschil op lange termijn. Ook in de dagelijkse gesprekken die je hebt. Dat vraagt om een scherpe blik en doorzetten. Niet de weg van de minste weerstand, maar die van de beste kansen en met het meeste resultaat. Zodat jouw organisatie de toon bepaalt in het gesprek van de dag.
Voor ons betekent impact maken luisteren, bouwen en soms ook ‘nee’ zeggen. We onderscheiden ons met onze strategische visie, creatieve campagnes en proactieve aanpak. In de samenwerking met klanten zijn we pragmatisch en zoeken we naar verbinding. Data speelt daarin een centrale rol; zo kunnen we streven naar optimale resultaten. In alles wat we doen, heeft elke keuze impact. Dat begint bij het eerste gesprek.