myBrand Conclusion

Bouwen aan imago door autoriteit te claimen met sterke verhalen

myBrand, onderdeel van Conclusion, is SAP- en OutSystems-dienstverlener en -kennispartner. Als geïntegreerde dienstverlener neemt myBrand Conclusion verantwoordelijkheid voor succesvolle bedrijfsprocessen bij klanten. Dit doet de organisatie door het aanbieden van diensten als advies, implementatie, projecten, support en exploitatie.

Corporate PRLeadgeneratieITStrategisch adviesPR campagnesThought leadershipNaamsbekendheid
mybrand
PR-investering

€ 63.500

PR-waarde

€ 144.283

Bereik

1.150.000

Downloads

250

Uitdaging

Bekend staan als best gewaardeerde IT-dienstverlener en werkgever, dat is de droom van myBrand Conclusion. Uit alle communicatie moet blijken dat myBrand Conclusion met beleving en vakkennis het verschil maakt in de wereld van SAP en OutSystems.

Aanpak

Een PR- en contentstrategie met een krachtig verhaal en een creatief sausje. Contentcreatie van blogs, persberichten, referentiecases en whitepapers speelt de hoofdrol om het verhalenplatform van myBrand Conclusion continu te vullen. Door middel van een onderzoek over zakenrelaties en IT-partnerships werd nieuwswaarde gecreëerd. De hoofdboodschap? Aan de doelgroep laten zien wat de businesswaarde is als je samenwerkt met myBrand Conclusion: SAP-kennis, sectorkennis, vertrouwen en langetermijnrelaties.

“Ieder jaar creëert Marcommit een sterk plan met een creatieve invalshoek. Contentcreatie is hierin altijd een belangrijk onderdeel. Het lijkt altijd veel werk en bijna onhaalbaar, maar toch lukt het. Dat komt doordat we elkaar écht kennen en de samenwerking gewoon goed is.”

Corianne Visser - customer experience manager bij myBrand Conclusion

Resultaat

Het imago van myBrand Conclusion verschuift in de markt steeds meer naar beste gewaardeerde en geïntegreerde IT-dienstverlener op zowel implementatie als support vlak op het gebied van SAP en OutSystems. De naamsbekendheid groeit en de verschillende contentstukken hebben bijgedragen aan de thought leadershippositie van myBrand Conclusion.

“We werken al lange tijd met Marcommit samen en dat is wat ons typeert: investeren in langetermijnrelaties. Marcommit kent de business van myBrand Conclusion goed. Daardoor sluiten alle acties aan op de doelen van myBrand Conclusion en dragen ze de missie uit. Dat draagt bij aan het laden van het myBrand Conclusion-merk in de markt en het claimen van onze autoriteitspositie.”

Corianne Visser - customer experience manager bij myBrand Conclusion

TWFyaWVsbGV2YW5aYW50ZW5fTWFyY29tbWl0X21lZGV3ZXJrZXJzXzA4XzIwMjM=
Contact

Meer weten?

Marielle van ZantenPeople development director