Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies.

Accepteren
Afwijzen
20 juni 2023

Moss kiest voor Marcommit om naamsbekendheid te vergroten

Baarn – Moss, financieel managementplatform voor uitgavenbeheer, gaat samenwerken met PR- en contentmarketingbureau Marcommit voor het uitbouwen van de naamsbekendheid. Moss koos onder andere voor Marcommit wegens diens expertise op het gebied van finance. Marcommit bedient diverse fintech-organisaties en is daarom de uitgelezen partij om het onderwerp uitgavenbeheer onder de aandacht te brengen, een ander belangrijk doel van de samenwerking.

Het van oorsprong Duitse Moss is sinds 2021 in Nederland gevestigd en bedient klanten door het automatiseren van kaartbetalingen, declaraties en factuurbeheer. Moss onderscheidt zich door klanten toegang te bieden tot fysieke en virtuele zakelijke creditcards. Het aanmaken van deze betaalkaarten via Moss creëert meer controle, transparantie en inzicht in de financiële uitgaven voor bedrijven. Bovendien besparen organisaties tijd en geld, doordat medewerkers flexibel en autonoom kunnen betalen.

David Soos, General Manager bij Moss Nederland: “We verheugen ons op de samenwerking met Marcommit, zodat we de Nederlandse markt nog beter kennis kunnen laten maken met het topic uitgavenbeheer en onze naamsbekendheid verder kunnen vergroten. We zijn ervan overtuigd dat Marcommit hiervoor de juiste partner is gezien hun jarenlange PR-ervaring, het grote netwerk aan journalisten en de creativiteit en proactiviteit die we nu al gezien hebben. Dat geeft ons alle vertrouwen dat we het komende jaar samen mooie successen gaan behalen.”

Endie van Laar, Managing Director bij Marcommit: “We zijn trots dat we onze kennis van finance en PR mogen inzetten voor Moss. Het is een organisatie met een vooruitstrevend product dat uitgavenbeheer niet alleen makkelijker maakt voor finance professionals, maar ook voor de rest van de organisatie. De wensen van de klant staan bij Moss voorop, en dat is bij Marcommit net zo. De eerste resultaten zien er veelbelovend uit en we kunnen niet wachten om Moss’ expertise met zakelijk Nederland te delen.”

Publicaties

Andere artikelen